Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek midein en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının teferruatlı açıklamalarını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kadim ve en bol aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu ilişki noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı mebdearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine kontaklar ve uran özetler evet da iş özetleri hakkında veri mideerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek adına açılmasını ve okunmasını hazırlamak midein paha sunmak kritik örutubet taşır. Kişiye özel mideerik ve alaka çekici teklifler katılımı bırakmak konusunda çok nöbete yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve alaka çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge düşünmek zorundasınız. Video pazarlama Video en bileklü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Düğün ve sondaj midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Video benimsemek, gönülğinizi daha zait insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher teşvik edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu alaka çekici şekilde sunmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, mukannen bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlıdır. Feysbuk hala dünyanın en koskocaman toplumsal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile bağlamlantı düşünmek midein harika bir arsa. Her toplumsal medya platformu farklı mideerik türlerine ehil olsa da bütünü oldukça video/tören odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden nite tevzi etmek istediğinizi her devir hane önünde bulundurun ve buna göre kombinezon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en bol şekilde faydalanmak midein dijital pazarlama taktiklerini kadimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha zait etkili kullanıcıevet ehil. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde gücük mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin toplumsal medyada başüstüneğu gibi mesajlar gücük ve öz olursa patetik hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf metin mideaziz gücük mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, gönülğiniz amaç kitlenizin yalnızç ve alaka alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein paha sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları gibi mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, taharri neticelerinda daha koca sıralarda ve daha sık görülür, gönülğinize seyrüsefer arkaışı sağlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sınırlıdır. Web gönülğinizde bol antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha zait sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu daha bol hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda daha koca sonuçlar sağlar. Faik itibarlı üçüncü cihet sayfalardan örgensel kontaklar elde etmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir kontakya gelen her tıklama midein ödeme binalır. Arama motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik rahatışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koskocaman el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bağlamlantı göstermesi midein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme oranını (daha zait tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.
Uncategorized